Klachtenregeling
Tijdens de behandeling of begeleiding kan er iets mis gaan. Indien je naar je eigen oordeel onzorgvuldig of verkeerd bent behandeld/begeleid, kun je een klacht indienen. Het is belangrijk dat je eerst zelf probeert om de klacht samen met je zorgverlener te bespreken en op te lossen.
Per 1 januari 2017 is de Wet Kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg (Wkkgz) van kracht. Bruisend Brein heeft via de NVGzP een eigen klachtenfunctionaris. U kunt daarover uitgebreide informatie vinden via www.nvgzp.nl/nvgzp-klachtenregeling
Belinda's blogs
Leef met intentie in plaats van goede voornemens in 2023
Gelukkig Nieuwjaar! Heb je een fijne jaarwisseling gehad? Was het een avond met vrienden en familie of heb je juist je rust opgezocht door iets kleins of misschien helemaal niets te doen? Bij Bruisend Brein gaan we vol enthousiasme en energie het nieuwe jaar in om de (brein)gezondste versie van ...
Borstvoeding in de eerste 2 weken? 4 tips om je te helpen.
Als je voor het eerst moeder wordt, is het zeer waarschijnlijk dat het onderwerp "borstvoeding" je aandacht heeft getrokken in een van je boeken over zwangerschap en baby’s, in tijdschriften of tijdens een afspraak bij de dokter. Wellicht word je voortdurend opgezadeld met informatie over borstvoeding door meer ervaren moeders, ...
Valt je baby niet in slaap? Hier zijn 4 mogelijke redenen en oplossingen
De eerste paar levensmaanden van je kind zullen waarschijnlijk niet veel slaap bieden. Toch is de focus op slaap belangrijk, want baby’s hebben veel slaap nodig. De National Sleep Foundation adviseert gemiddeld 14-17 uur slaap voor pasgeborenen en 12-15 uur voor zuigelingen. Sommige baby's willen echter minder graag slapen dan ...